Brandom

De mens achter Brandom

Theis-Jan Goudswaard is het gezicht van Brandom. Ons hart gaat sneller kloppen van duurzame en innovatieve initiatieven. Dit is geen bevlieging. In zijn jonge jaren was Theis-Jan hier al mee bezig. (o.a. lid van de kids clubs van Greenpeace & WNF). Ook zamelde hij geld in voor de derde wereld met gekke acties. Later onderzocht hij in zijn vrije tijd waarom het ene product beter werd verkocht dan het andere. Dit vormde de basis van Brandom. Zo laten we al onze keuzes leiden door het People Planet Profit principe. Zo reizen we bijvoorbeeld bij voorkeur met het openbaar vervoer en is het bedrijfspand goed geisoleerd en voorzien van zonnepanelen. Uiteraard is het drukwerk wat we bestellen bij voorkeur duurzaam gepdroduceerd en draait onze webserver op groene stroom.

Theis-Jan Goudswaard

Brandom is een creatieve samenwerking van vaste medewerkers en zelfstandige specialisten. Samen hebben wij een breed scala aan expertise in huis. Dit leidt vaak tot onconventionele oplossingen.

Wij zijn gevestigd in het cleantech center (Zutphen). Onze klanten bevinden zich in heel Nederland met een paar uitschieters in de Verenigde Staten en Oost Europa. Snel contact? Bel Theis-Jan op 06 4787 8508 of mail naar .

Waarom kiezen voor Brandom?

Veel innovatieve, duurzame en betekenisvolle bedrijven werken met passie en energie aan hun product en/of dienst. Het is onze droom om ze te helpen met marketing, branding en reclame. Zo kunnen ze versnellen in hun business en beter het ‘gevecht’ aan gaan met de traditionele spelers. Dit doen wij omdat wij het belangrijk vinden onze kennis en vakmanschap te delen met mensen die de wereld mooier maken!


Onze werkwijze die het verschil maakt

Stap 1: Ken jezelf
Hier stellen we eenvoudige vragen met vaak complexe antwoorden. Wie ben je? Wat doe je? Hoe je dat? En waarom is dat van belang en waarom bestaat jouw merk?
Stap 2: Ken de ander
Wie is je externe- en interne doelgroep? Waar bevinden ze zich?
Stap 3: Bereid je voor op weerstand
Ontwikkeling van creatieve concepten die vervolgens uitgewerkt worden om het 'gevecht' aan te gaan om het hart van je doelgroep te raken en vast te houden. Immers, spierballen krijg je ook door weerstand. ;)
Stap 4: Verover het hart van je doelgroep
Het activeren van de concepten en vervolgens indien nodig bijsturen.

Hoe we samenwerken
Het liefst werken we met duurzame samenwerkingen waarin we samen met de opdrachtgever één team vormen. Zo helpen we het beste kleine merken groot(s) te maken en grote groot te blijven. Kennismaken?