Brandom

HERMON Erfgoed


Wil je dit ook? Neem vandaag nog contact op met Brandom!

Hoe verwerf je als nieuwkomer in de monumentenwereld een plek die helemaal past bij je missie? En hoe bereik je een veelzijdige doelgroep, van solide investeerder tot gedreven gemeenteambtenaar. Hoe laat je zien dat je werk maakt van je missie?


Brandom zorgde voor het vertalen van de strategische visie naar hapklare brokken voor de doelgroep en het visueel maken van de missie “Laat Erfgoed herleven”, door onder meer het ontwikkelen van een nieuwe, website (bekijk), met sprekende fotografie en bewegende beelden.


Daarnaast heeft Brandom voor bepaalde projecten van HERMON Erfgoed submerken gecreëerd. Dit zijn op particulieren afgestemde communicatie uitingen, zoals voor de verkoop van monumentale appartementen bijvoorbeeld. Een mooi voorbeeld hiervan is Wonen in Hollandia, een herbestemming van een monumentaal kantoorpand tot luxe stadsappartementen. Hiervoor ontwikkelde Brandom een eigen huisstijl die weliswaar zelfstandig staat, maar duidelijk en herkenbaar aansluit bij HERMON Erfgoed.


Ook hebben we om de pay-off meer tot leven te laten komen een relatiemagazine ontwikkeld. Deze kun je ook online lezen. Nieuwsgierig? Je leest en bekijkt hem hier!


Brandom heeft voor ons bedrijf als landelijke herontwikkelaar van rijksmonumenten onder meer een nieuwe passende corporate huisstijl gemaakt. We zijn hier erg trots op en krijgen er veel waardering voor. Het draagt bij aan onze visie en ambitie van “Laat Erfgoed Herleven”. Alles ziet er perfect verzorgd uit dankzij de grote toewijding en vakmanschap.
Machiel van der Plas
Directie HERMON Erfgoed B.V.

En jij?


Wil je dit ook? Neem vandaag nog contact op met Brandom!

Ander werk zien?


Bekijk meer cases