Brandom

Airhunters biedt eigenzinnige transportoplossingen, die niet alleen duurzamer, maar ook significant goedkoper zijn. Zij maken gebruik van vrachtwagens die toch al onderweg zijn. Ze voegen geen vrachtwagens toe aan het verkeer, maar zoeken op basis van de specifieke zendingen van hun klanten naar ruimte. Zij zijn letterlijk ‘airhunters’!


Met het thema 'transport kan anders', wat tevens de Nederlandse pay-off is van airhunters ging Brandom aan de slag. Zo ontwikkelde wij o.a. de huisstijl op basis van het bestaande logo met beeldmerk. Wat kenmerkend aan deze stijl is de zeshoek, deze neemt een prominente plek in. Dit komt uiteraard terug op de door ons ontwikkelde website (bekijk). Daarnaast is er een airhunter tekenstijl ontwikkeld voor illustraties.


Als relatiegeschenk is er gekozen voor Bros (chocolade) repen, deze werden verpakt doormiddel van een airhunter wikkel waar het verhaal werd verteld. Uiteraard werd er verteld dat je ze 'moest' uitdelen, dat past immers bij de deel-economie.


Als ludieke eindejaar relatiegeschenk is er gewerkt met 6 diverse thema’s om het afgelopen jaar uit te beelden. Zo is er voor de IKEA case van airhunters gekozen om een parodie te maken op de bekende IKEA handleidingen. Deze thema’s zaten verstopt in een trommel vol lekkernijen. Als kers op de taart hebben we een 7e thema in beeld gebracht doormiddel van een waardecheque in de vorm van een deurhanger. Dit omdat alle relaties van airhunters het hotel mogen uitproberen wat zij hebben vervoerd voor IKEA.


Brandom is een goede meedenker die inmiddels zijn plekje in ons team heeft verdiend door mee te helpen met betrekking tot verder professionaliseren van bijvoorbeeld onze website en ons wagenpark. Ook is Brandom een partij die ons regelmatig weet te verrassen met treffende illustraties en fotobewerkingen.
Erik Roelevink
Founder en eigenaar airhunters wm b.v.

En jij?
Wil je dit ook? Neem vandaag nog contact op met Brandom!

Ander werk zien?
Bekijk meer cases